Časté dotazy

Doprava

Kde všude rozvážíte?

Zavážíme do těchto měst: Praha (včetně okresů Praha-východ a Praha-západ), Brno-město, České Budějovice, Český Brod, Hradec Králové, Jihlava, Karlovy Vary, Kladno, Kolín, Liberec, Mladá Boleslav, Nymburk, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Poděbrady, Plzeň-město, Přerov, Prostějov, Ústí nad Labem a Zlín.

Rozšíříte dopravu i do dalších měst?

Ano, v budoucnu plánujeme rozšíření doručování do dalších oblastí ČR. Sledujte Zaperli.cz na sociálních sítích, kde vás budeme o novinkách informovat.

Kolik stojí doprava?

Vše o cenách za dopravu najdete zde. Cena dopravy se liší pro registrované a neregistrované zákazníky. Zároveň se odvíjí od toho, jak nakupujete. Čím častěji na Zaperli.cz nakupujete, tím nižší cena za dopravu.

Kdy objednávku doručíte?

Doručujeme pouze v pracovních dnech. Před platbou objednávky si zvolíte čas doručení. 

Praha, Praha-východ a Praha-západ:
Objednávky dokončené do 16:59 hod. doručíme následující pracovní den. 
Objednávky dokončené po 17:00 hod. doručíme v nejbližším volném termínu. 

Do dalších měst zavážíme dvakrát, třikrát až čtyřikrát týdně: Brno město: PO, ÚT, ČT 
České Budějovice: PO, ÚT, ST, PÁ
Český Brod: PÁ 
Hradec Králové: PO, ÚT, ST, ČT
Jihlava : PO, ST, PÁ 
Karlovy Vary: PO, ÚT, ST, ČT
Kladno: PO, ÚT, ST, ČT
Kolín: PO, ČT
Liberec: PO, ÚT, ST, ČT 
Mladá Boleslav: PO, ČT 
Nymburk: PO, ST 
Olomouc: PO, ÚT, ČT, PÁ
Ostrava: PO, ÚT, ČT
Pardubice: PO, ÚT, ST, ČT
Poděbrady: ST 
Plzeň-město: PO, ÚT, ČT
Přerov: ÚT, PÁ
Prostějov: ÚT, PÁ
Ústí nad Labem: ÚT, ST, PÁ 
Zlín: PO, ČT

Jak se dozvím, že je kurýr na cestě?

V den doručení objednávky se s vámi kurýr spojí a potvrdí čas doručení.

Kurýr donese objednávku až ke dveřím?

Ano, pokud si to přejete, kurýr objednávku donese až ke dveřím vašeho bytu. Služba není limitována hmotností objednávky, ani počtem položek. 

 Je velikost objednávky limitována?

Maximální velikost nákupu je 10 000 Kč, a to je opravdu hodně minerálky. Pro ještě větší objednávku nás kontaktuje na zaperli@zaperli.cz.

Platba

 Jaké platební metody přijímáte?

Přijímáme online platby kartou vč. Apple Pay.

Mohu provést platbu bankovním převodem?

Bohužel ne. Přijímáme online platby kartou, které výrazně zrychlují nákupní proces. 

Mohu zaplatit stravenkami?

V současné době bohužel ne.     

Jak mohu uplatnit slevový kupón?

Jakmile položky vložíte do košíku, následuje krok "zkontrolovat objednávku". Pod souhrnem vybraného zboží se zobrazí možnost "mám promo kód". Do této kolonky vložte platný promo kód, který nalezneté na svém slevovém kupónu. Poté se sleva automaticky načte.  

Mohu nakoupit na fakturu?

V současné době bohužel ne.

Kde najdu účtenku?

Účtenku zašleme e-mailem, jakmile obdržíme platbu.  

Objednávka

Jsou položky v košíku rezervované?

Položky jsou v košíku rezervovány až po dokončení objednávky. Pokud zaplacená položka nebude skladem, spojíme se s vámi. Za položku nabídneme náhradu nebo obratem vrátíme peníze na účet, ze kterého byla platba provedena. 

 Objednávka je dokončená. Mohu ještě odebrat položky?

Změny v objednávce řešíme individuálně v závislosti na termínu doručení. Položky je možné odebrat 48 hodin před doručením. Rozdíl mezi původní a novou cenou  objednávky vrátíme na účet, ze kterého byla platba provedena. Kontaktuje nás, prosím, prostřednictvím e-mailu zaperli@zaperli.cz nebo na tel. čísle +420 727 800 008 (po-pá 8:00-16:30).                             

Objednávka je dokončená. Mohu ještě přidat položky?

Bohužel ne. Doporučujeme vytvoření nové objednávky. Pokud je doprava u obou objednávek zpoplatněna, kontaktuje nás, prosím, prostřednictvím e-mailu zaperli@zaperli.cz nebo na tel. čísle +420 727 800 008 (po-pá 8:00-16:30). Platbu za dopravu vrátíme na účet, ze kterého byla objednávka zaplacena. 

Reklamace a storno

Jak a kde mohu reklamaci řešit?

Kontaktuje nás, prosím, prostřednictvím e-mailu zaperli@zaperli.cz nebo na tel. čísle +420 727 800 008 (po-pá 8:00-16:30) a uveďte číslo své objednávky. 

 Mohu reklamovat pozdní doručení objednávky?

Pozdní doručení objednávky bohužel reklamovat nelze. Termín doručení objednávky se odvíjí od aktuální dopravní situace a vytíženosti kurýrů. 

 Mohu změnit nebo zrušit již zadanou reklamaci?

Reklamaci dalších položek z objednávky můžete provést opakováním dané reklamace. Zrušení nebo změnu již zadané reklamace řešíme individuálně. V obou případech nás, prosím, kontaktujte prostřednictvím e-mailu. 

Jak a kde mohu objednávku stornovat?

Kontaktuje nás, prosím, prostřednictvím e-mailu zaperli@zaperli.cz nebo na tel. čísle +420 727 800 008 (po-pá 8:00-16:30) a uveďte číslo své objednávky. 

Dokdy mohu objednávku stornovat?

Objednávku můžete stornovat do 24 hodin před jejím doručením. Kontaktuje nás, prosím, prostřednictvím e-mailu zaperli@zaperli.cz nebo na tel. čísle +420 727 800 008 (po-pá 8:00-16:30) a uveďte číslo své objednávky.

Kde mohu nahlásit problém či předat podnět ke zlepšení služby?

Kontaktuje nás, prosím, prostřednictvím e-mailu zaperli@zaperli.cz nebo na tel. čísle +420 727 800 008 (po-pá 8:00-16:30) a uveďte číslo své objednávky. 

Trvanlivost zboží

Jak zjistím expiraci objednaných položek?

Pokud vás u vybraného výrobku zajímá průměrná doba trvanlivosti, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu zaperli@zaperli.cz nebo na tel. čísle +420 727 800 008 (po-pá 8:00-16:30).  

Potřebujete poradit s něčím jiným?

Kontaktujte náš zákaznický servis:
727 800 008 (po–pá: 8:00–19:00)